sobota, 1 czerwca 2013

Zmiany..

Usiadłam we wskazanym miejscu i wzięłam do ręki pierwszy z brzegu katalog. Studiowałam go najwyżej pięć minut ale żaden ze wzorów nie przypadł mi do gustu, więc odłożyłam książeczkę i sięgnęłam po następną,przy tym przypadkowo strąciłam najbardziej zniszczony katalog. Widać było że był kilkakrotnie naprawiany ale nawet czary przestawały utrzymywać go dłużej w dobrym stanie. Podniosłam go do góry i spojrzałam na rysunki tam zamieszczone. Były to smoki, cały katalog poświęcony był smokom.
- Smok...-pomyślałam - Smok...czyli inaczej Draco - roześmiałam sie.
Już wiedziałam jaki tatuaż chcę sobie zrobić. Że też wcześniej na to nie wpadłam..
Usiadłam wygodnie na fotelu i po chwili usłyszałam czyjeś kroki na korytarzu, po niecałych 30 sekundach do pokoju wszedł młody mężczyzna, bardzo przystojny. Spojrzałam na niego zdziwiona, spodziewałam się kogoś brzydszego, z tatuażami na całym ciele a tu prosze, podchodzi do mnie brunet z niebieskimi oczami i zniewalającym uśmiechem, na lewym ramieniu oraz szyi widziałam dwa tatuaże, jedne przedstawiający rudą kobietę otoczoną różami a drugim był srebrny tygrys...:
- Dzień dobry - przywitał się - Jestem Mark, i zajmę sie wykonaniem pani wybranego tatuażu - uśmiechnął się - Czy wybrała już pani wzór ?
- Cześć, miło Cię poznać - odparłam - I nie żadna pani, tylko Hermiona. Tak już się zdecydowałam.
To ten - wskazałam palcem rysuneczek w dole strony.
- Oczywiście, jeszcze tylko miejsce, w którym mam go wykonać.
- Hmm...może na prawej łopatce-powiedziałam
- Dobrze więc zabieramy się do pracy...

 https://lh6.googleusercontent.com/-9LAfXzhfkkM/T4vJqOXSPgI/AAAAAAAASvs/7Jb8vErbKn4/s628/12.jpg

****

- Stary gdzie idziemy ? - zapytał mnie Blaise
- Do jubilera - odparłem 
- A po kiego tam idziemy ? - Blaise nadal dociekał
- Żeby Cię utopić w sedesie - warknąłem - Nie wiesz po co się chodzi do jubilera ?
- Po biżuterię..dla kobiety. Ożesz kur**, idziesz po pierścionek dla Hermi ?
- Brawa dla twojej błyskotliwości przyjacielu, twoja inteligencja znalazła się na wyższym poziomie..Idę się tylko rozejrzeć, i kupić mojej siostrze prezent na urodziny. Na pierścionek przyjdzie jeszcze pora.
- Nie igraj z diabłem Draco..- Blaise pogroził mi palcem przed nosem z komiczna miną, która chyba miała być groźna - A skoro jesteśmy przy Hermionie. Żałujesz ?
- Czego mam żałować stary ? - zapytałem go, nie rozumiejąc o czym mówi
- Tego że masz się z nią ożenić baranie..Przez te wszystkie lata byliście zażartymi wrogami a tu nagle taka wiadomość..
- Blaise jesteś moim przyjacielem więc powiem Ci prawdę..Nie, nie żałuje. Hermiona podobała mi się już od bardzo dawna, ale była szlamą. Dobrze wiesz co zrobił by mój ojciec gdyby się dowiedział jakie uczucia żywię do czarownicy z rodziny mugoli. Byłem dla niej taki opryskliwy, złośliwy, tylko dlatego żeby była bezpieczna.
- Draco, zaczynam rozumieć dlaczego rok temu w Hogwarcie byłeś pijany średnio 3 razy w tygodniu. A czy ona teraz o tym wie ? Wyznałeś jej prawdę ? Przeprosiłeś ?
- Nie, niestety nie wie. Rozmawiałem z nią ale zabrakło mi odwagi żeby jej to wyznać. Przeprosiłem ją tylko za swoje zachowanie..
- Musisz jej powiedzieć prawdę Draco. Jeśli chcesz być z nią, i żeby ona była szczęśliwa musi to wiedzieć.

****

- Jeszcze raz dzięki, wyszło to rewelacyjnie - własnie wychodziłam ze studia i dziękowałam Markowi za świetnie wykonaną pracę. Co prawda łopatka pulsowała tępym bólem ale nie przejmowałam się tym. Byłam zadowolona z tego że zdecydowałam się na ten tatuaż. Gdy siedziałam na tym fotelu, przemyślałam słowa Ginny odnośnie Dracona i doszłam do wniosku że miała racje. Nie będę wymyślać niepotrzebnych problemów, będę cieszyć się życiem...
- Nie ma za co. Polecam sie na przyszłość - odparł Mark a ja ruszyłam do recepcji, gdzie zamierzałam poczekać na przyjaciółki. Gdy tam dotarłam zatrzymałam się nagle w osłupieniu. Ginny oraz Vivian rozmawiały z jakąś dziewczyną, wzrostem oraz ubranie przypominającą moją siostrę ale włosami...były one koloru.... ZIELONEGO.
- Hermi już po wszystkim ? - z transu wyrwał mnie głos Ginny - Wszystko w porządku ? Wyglądasz jakbyś zobaczyła ducha.
W tym momencie dziewczyna odwróciła się...istotnie była to Isabella Riddle, moja zielonowłosa siostra.
- Isabello Riddle - usłyszałam swój własny głos - coś ty z siebie zrobiła ?
- Ojj Hermi nie gorączkuj się. Postanowiłam upodobnić się do barw Slytherinu...
- Moja siostra jest idiotką - powiedziałam do siebie ale chyba wszyscy zebrani to usłyszeli
- Wypraszam sobie - Bella zaczerwieniła się ze złości
- A pomyślałaś może nad tym że możesz trafić do innego domu ? Gryffindoru na przykład ?
- Nie ale to nie jest możliwe żeby trafiła gdzie indziej..Hermiono znowu wymyślasz problemy, których nie ma.
Wdech, wydech, wdech,wydech - powtarzałam sobie w myślach, po chwili uspokoiłam sie:
- Dobra, masz racje. Przepraszam. Na swoje usprawiedliwienie mam to że mnie totalnie zaskoczyłaś...
- Wybaczam Ci siostrzyczko.
- Dziewczyny nie chce wam przeszkadzać ale od 20 minut powinnyśmy być w tej kawiarni.- odezwała się Vivian - Lepiej chodźmy już do Draco i Blaise'a . Mój brat pewnie tęskni za swoją przyszłą żoną - uśmiechnęła się do mnie a ja poczułam dziwne uczucie w sercu, taką nieokreśloną radość..
Zapłaciłyśmy za usługi i wyszłyśmy z budynku..Po 10 minutach dotarłyśmy na miejsce. Z ulgą stwierdziłyśmy że chłopcy na nas czekają. Podeszłyśmy do nich i usiadłyśmy na swoich miejscach:
- Dziewczyny co tak długo ? Trzy godziny to mało czasu ? Bello świetna fryzura, będzie pasować do barw naszego domu - mówił Blaise
- Dzięki Zabini, też o tym pomyślałam - odparła Vivian z uśmiechem
- Wybaczcie nam spóźnienie, miałyśmy mały poślizg czasowy - powiedziała Ginny
- Chyba najwyższy czas zbierać się do domu ? Jak myślicie ? - zapytał Draco
- Tak, jestem strasznie zmęczona i obolała - odparłam krzywiąc się, ból w łopatce się nasilał
- Mionka wszystko w porządku ? Jesteś jakaś blada ? - Draco przyglądał mi się z niepokojem w oczach
- Tak, tylko zrobiłam sobie tatuaż i teraz cierpię na skutki uboczne w postaci okropnego bólu - uśmiechnęłam się do niego blado
Draco wpatrywał się w moje oczy, wręcz hipnotyzował mnie spojrzeniem swoich stalowoszarych oczu. Czułam że się rozpływam pod wpływem tego spojrzenia.
- Gołąbeczki wybaczcie że wam przerywam wpatrywanie się w siebie jak sroka w gnat ale musimy już isć - Diabeł bez żadnych ceregieli przerwał nam "naszą chwile". Momentalnie odwróciłam głowę, czując jak policzki pokrywają mi się czerwienią.
- Dobra, chodźmy - usłyszałam głos Dracona - Ginny idziesz z nami ? - zapytał troche zdziwiony, gdy wychodziliśmy z kawiarenki 
No fakt przecież oni o niczym nie wiedzą - pomyślałam ze zgrozą
- Tak, mama wysłała mi wiadomość że mam ją zabrać do domu razem z nami - odpowiedziałam za nią
- W takim razie w drogę - powiedział Blaise i po chwili z cichym trzaskiem teleportowaliśmy się do domu...

25 komentarzy:

  1. Cieszę się że powróciłaś, mam nadzieję że już z nami zostaniesz:)
    Rozdział super!
    Czekam na kolejny z niecierpliwością;)

    Pozdrawiam Jagoda:);*

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio i Czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje wam bardzo..Jagodo nie zamierzam was opuszczać. Mam zbty dużo pomysłów, chce doprowadzić tego bloga do końca :)
    Pozdrowionka Taka~Jedna

    OdpowiedzUsuń
  4. Om nom nom *_* czekam na nexta :D jest bosko

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Czekam na następny! Zielone włosy zawsze spoko :D
    Czas na chamską reklamę xD http://dramione-diabelskie-uczucie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Superr <3 znalazłam tw bloga przez przypadek i przeczytałam wszystkie rozdziały <3 <3 jst megaaa <3 czekam na więcej *.* zapraszam też do mnie :3 http://dramiona-na-zawsze-razem.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Znalażłam chyba jeden bład :D
    ,,- Dzięki Zabini, też o tym pomyślałam - odparła Vivian z uśmiechem"
    Nie powinno tam być ,, (...) odparła Bella z uśmeichem? " :3 czekam na kolejna notke :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) Nwm czy przyjmujesz nominacje ale jesli tak to zostałaś nominowana do Libster Awards :) Zapraszam do mnie w celu dowiedzenia się wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały blog. Kiedy nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  10. Troche sie zawiodłam ostatnio kiedy próbowałam tutaj zajrzeć a wyświetliła mi się informacja że blog o takiej nazwie nei istnieje więc pomyślałam że go usunęłaś. Na szczęście przywróciłaś opowiadanie "do zywych" i dodałas nowy rodział :)
    Uh, zawsze marzyłam o tym by mieć tatuaż na plecach przedstawiający smoka :3 no i widze że nie tylko mi się one podobają
    Kurcze, ciekawa jestem jak to bd z tą Ginny...
    Mam nadzieję że niedługo dodasz kolejny rozdział ^^

    całuję, sarah ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny rozdzial : * czekam na wiecej ^.^

    Pozdrawiam Dramione ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. No hej :) czytam od niedawna, ale spodobało mi się bardzo :) Hermiona Riddle? Niezły pomysł :D Czekam oczywiście z niecierpliwością na nowy rozdział. Dziewczyno co 15 minut wchodzę z nadzieją, że będzie coś nowego :D

    Hah xd wariuje już ;D
    Jak będziesz miała czas to wpadnij do mnie:
    http://dziewczyna-zmienia-hogwart.blogspot.com/
    ale masz pisać! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do Liebster Awards:)
    Szczegóły tutaj: http://draco-malfoy-and-riddle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam Cię do Liebster Award :> szczegóły tutaj: http://dramione-diabelskie-uczucie.blogspot.com/2013/06/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Błagam dodaj już nowy rozdział. Na serio nie mogę się już doczekać :)

    Zapraszam : http://dracoandhermionastories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś nominowana do Liebster Award. Szczegóły: http://dracoandhermionastories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeczytałam pozostałe rozdziały łącznie z tym i bardzo mi się spodobało! Strasznie wciągające opowiadanie i czekam na nowy rozdział, mogłabyś mnie informować? Tymczasem zapraszam do siebie, nie jest to opowiadanie poświęcona Dramione ale może zachęcę cię chociaż tym, że wygląd dla dwóch głównych postaci użyczają Emma i Tom :) Opowiadanie głównie oparte na fabule Pretty Little Liars, mam nadzieję że ci się spodoba jak na razie dotąd napisany prolog. Byłoby mi bardzo miło jeżeli zostawiłaby po sobie ślad w postaci komentarza wyrażając swoją opinię. http://i-said-i-love-you-back.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super roździał :D przeczytałam wszystko i poprostu jestem w nie bo wzięta :D czekam na następny niecierpliwie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeczytałam cały blog za jednym razem, i powiem ci, że mi się cholernie podobało! xD
    Kiedy dodasz nowy? Mam nadzieję, że niedługo.
    Pozdrawiam ~ Malfoy
    http://victoria-baker-gordon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja jestem oburzona, bo czekam, czekam i co? Rozdziału nie ma;< Zaglądam codziennie ;) A teraz po wypadku,to często jestem z komputerem, więc często jestem ;D Bardzo cię proooooszę!! Napisz coś, niedługo to będzie mnie jeszcze trzeba zamknąć w psychiatryku przez cb xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Minęły cztery miesiące, gdzie nowy rozdział?
    Pisz, proszę!
    Weny!
    KK

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny blog napisz więcej proszę . I zapraszam też na mojego bloga
    http://inna-historia-hermiony.blogspot.com .

    H.B.R.

    OdpowiedzUsuń
  23. Koniecznie napisz więcej.
    Super blog :)

    OdpowiedzUsuń